w3c
Často kladené otázky
Nejčastěji pokládané otázky
Přinášíme přehled nejčastěji pokládaných otázek a odpovědí z naší zákaznické linky. Pokud nenajdete tu svou neváhejte nás kontaktovat.
98 % zboží a odstínů pro Vás držíme skladem. Doba dodání se pohybuje 1 - 2 dny po připsání Vaší úhrady, v případě výběru platby na dobírku se pohybuje kolem 36 hodin. Jsou mezní situace, kdy požadovaný odstín nebo výrobek je na cestě od dodavatele nebo v celním řízení, v tomto případě Vás budeme informovat.
V tomto případě nás prosím neprodleně kontaktujte, sdělíme Vám číslo zásilky a vypátráme, kde u dopravce došlo k chybě, nebo jestli nemáte zásilku uloženou na poště.
Nemusíte mít žádné obavy - zboží, pokud nenese známky použití, máte možnost za manipulační poplatek 40 Kč vyměnit za jiné, nebo v zákonné lhůtě bez udání důvodu vrátit.
Po převzetí zboží od přepravce doporučujeme zboží prohlédnout a zkontrolovat. U vlasových prodloužení doporučujeme nejprve opatrně vysunout papírový karton z igelitového obalu a opatrně zkontrolovat odstín na denním světle, hustotu, druh a délku vlasů. Pokud nejste s přijatým zbožím spokojena a vlasy chcete vyměnit za jiný odstín, popřípadě jiný typ, tak vlasy opatrně zasuňte zpět do neporušeného igelitového obalu kontaktujte naše Zákaznické centrum.
Výměnu vlasů provedeme neprodleně a to následující den od našeho převzetí Vaší zpětné zásilky a výměna bude uznána pouze u zboží nepoužitého. V opačném případě nelze výměnu uznat. Z hygienických důvodů (také by jste si nedala na hlavu vlasy, které někdo nosil před Vámi) nelze po použití vlasového prodloužení zboží vyměnit ani uznat náhradu za vrácení zboží v zákonné 14-ti denní lhůtě, protože nelze toto zboží uvést do původního stavu je pro nás dále neprodejné a většinou je likvidováno.
Postup pro výměnu zboží:
a) nahlaste našemu Zákaznickému centru, telefonicky na +420 733 180 550, nebo emailem: info@trendyvlasy.cz, že máte zájem o výměnu zboží a uvěďte o které nové zboží máte zájem
b) nepoužité zboží v původním stavu zašlete pojištěným balíkem na adresu:
TRENDY VLASY, Mírová 38, 703 00, Ostrava Vítkovice, do balíčku prosíme vložte formulář, který urychlí výměnu.
c) nepoužité zboží v původním stavu můžete vyměnit také osobně na výše uvedené adrese
Po převzetí zboží od přepravce doporučujeme zboží prohlédnout a zkontrolovat. U vlasových prodloužení doporučujeme nejprve opatrně vysunout papírový karton z igelitového obalu a opatrně zkontrolovat odstín na denním světle, hustotu, druh a délku vlasů. Pokud nejste s přijatým zbožím spokojena máte nárok ve 14 - denní lhůtě vrátit nepoužité zboží bez udání důvodu. V tomto případě vlasové prodloužení opatrně zasuňte zpět do neporušeného igelitového obalu kontaktujte naše Zákaznické centrum.
Zboží, které chcete odesílat v rámci odstoupení od kupní smlouvy zpět na naši adresu, musí být v původním nepoškozeném obalu, v žádném případě nesmí být použito způsobem, znehodnocujícím toto zboží pro následný prodej. Například porušené hygienické plomby u vlasových prodloužení (pásky, gumičky), musí být nepoškozené a kompletní včetně příslušenství pokud obsahuje.
V případě, že bude vrácené zboží nekompletní, ušpiněné, poškozené nebo částečně opotřebované, je spotřebitel povinen chybějící hodnotu podle ustanovení § 458 odst. 1 občanského zákoníku nahradit v penězích. To znamená že, bude plnění spotřebiteli vyplaceno ve snížené hodnotě odpovídající stavu a opotřebení zboží, kdy jsme nuceni odečíst zejména hodnotu nákladů na uvedení zboží do původního stavu pokud je to možné. (nový obalový materiál produktu, atd.)
Dovolujeme si Vás upozornit, že zejména u vlasových prodloužení v důsledku porušení hygienických plomb, neodbornou manipulací atd. se může snížení kupní ceny v určitých případech vyšplhat až na výši 90% ceny plnění.
Zboží prosím zašlete na naši adresu pojištěnou zásilkou a uchovejte doklad o podání pro případ nedoručení přepravcem.
Zboží nezasílejte na dobírku, nebude přebráno.
Postup pro vrácení zboží:
a) nepoužité zboží v původním stavu zašlete pojištěným balíkem na adresu:
TRENDY VLASY, Mírová 38, 703 00, Ostrava Vítkovice, do balíčku vložte reklamační formulář. Odstoupení od kupní smlouvy
b) nepoužité zboží v původním stavu můžete vrátit také osobně na výše uvedené adrese
Samozřejmě je to možné, ale nedoporučujeme to ani neručíme za případné poškození. Pokud to bude nutné kulmujte a žehlete vlásky ZAMOKRA.
Kanekalon Vibralite ® modakrylové vlákno je hloubkově probarvené vlákno nejvyšší kvality na nejvyšší technologické úrovni, ale je to stále vlákno bez pórů. Proto barvení nemá smysl, barva se neuchytí, navíc hrozí poškození vlákna.
Ano, jelikož jsme přímými importéry můžeme nabídnout zajímavé ceny pro salony či jiné velkoodběratele. Prosím, kontaktujte nás a dohodneme se na podmínkách.