Trendy vlasy

http://

 

ZDE VÁM ODPOVÍME NA VAŠE OTÁZKY

 

V případě, že jste odpověď nenalezli, neváhejte kontaktovat naše ZÁKAZNICKÉ CENTRUM:
 
  • na e-mailové adrese: obchod@trendy-vlasy.cz
  • na telefonním čísle: +420 734817167
  • pomocí on line chatu


  • JAKÁ JE DOBA DODÁNÍ VAŠEHO ZBOŽÍ?   

 

98 % zboží a odstínů pro Vás držíme skladem. Doba dodání se pohybuje 1 - 2 dny po připsání Vaší úhrady, v případě výběru platby na dobírku se pohybuje kolem 36 hodin. Jsou mezní situace, kdy požadovaný odstín nebo výrobek je na cestě od dodavatele nebo v celním řízení, v tomto případě Vás budeme informovat.
 

 

  • ZBOŽÍ STÁLE NEDORAZILO ?   

 

V tomto případě nás prosím neprodleně kontaktujte, sdělíme Vám číslo zásilky a vypátráme, kde u dopravce došlo k chybě, nebo jestli nemáte zásilku uloženou na poště.

 

 

  • MÁM OBAVY, ŽE ŠPATNĚ ODHADNU ODSTÍN ?   
Nemusíte mít žádné obavy  -  zboží, pokud nenese známky použití, máte možnost za manipulační poplatek 40 Kč vyměnit za jiné, nebo v zákonné lhůtě bez udání důvodu vrátit.


  • NESEDÍ MI ODSTÍN - JAKÝ JE POSTUP PŘI VÝMĚNĚ ZBOŽÍ ?

Po převzetí zboží od přepravce doporučujeme zboží prohlédnout a zkontrolovat. U vlasových prodloužení doporučujeme nejprve opatrně vysunout papírový karton z igelitového obalu a opatrně zkontrolovat odstín na denním světle, hustotu, druh a délku vlasů. Pokud nejste s přijatým zbožím spokojena a vlasy chcete vyměnit za jiný odstín, popřípadě jiný typ, tak vlasy opatrně zasuňte zpět do neporušeného igelitového obalu kontaktujte naše Zákaznické centrum.


Výměnu vlasů provedeme neprodleně a to následující den od našeho převzetí Vaší zpětné zásilky a výměna bude uznána pouze u zboží nepoužitého. V opačném případě nelze výměnu uznat. Z hygienických důvodů (také by jste si nedala na hlavu vlasy, které někdo nosil před Vámi) nelze po použití vlasového prodloužení zboží vyměnit ani uznat náhradu za vrácení zboží v zákonné 14-ti denní lhůtě, protože nelze toto zboží uvést do původního stavu je pro nás dále neprodejné a většinou je likvidováno. 

 

Postup pro výměnu zboží:


a) nahlaste našemu Zákaznickému centru, telefonicky na +420 734 817 167, nebo emailem: obchod@trendy-vlasy.cz,  že máte zájem o výměnu zboží a uvěďte o které nové zboží máte zájem
b) nepoužité zboží v původním stavu zašlete pojištěným balíkem na adresu:

VERNER Vision s.r.o., Ruská 818A/37, 703 00, Ostrava Vítkovice, do balíčku prosíme vložte formulář, který urychlí výměnu.

c) nepoužité zboží v původním stavu můžete vyměnit také osobně na výše uvedené adrese

 

  • ZBOŽÍ NESPLNILO MMÉ OČEKÁVÁNÍ - JAKÝ JE POSTUP PŘI VRÁCENÍ ZBOŽÍ ?

Po převzetí zboží od přepravce doporučujeme zboží prohlédnout a zkontrolovat. U vlasových prodloužení doporučujeme nejprve opatrně vysunout papírový karton z igelitového obalu a opatrně zkontrolovat odstín na denním světle, hustotu, druh a délku vlasů. Pokud nejste s přijatým zbožím spokojena máte nárok ve 14 - denní lhůtě vrátit nepoužité zboží bez udání důvodu. V tomto případě vlasové prodloužení opatrně zasuňte zpět do neporušeného igelitového obalu kontaktujte naše Zákaznické centrum.

Zboží, které chcete odesílat v rámci odstoupení od kupní smlouvy zpět na naši adresu, musí být v původním nepoškozeném obalu, v žádném případě nesmí být použito způsobem, znehodnocujícím toto zboží pro následný prodej. Například porušené hygienické plomby u vlasových prodloužení (pásky, gumičky), musí být nepoškozené a kompletní včetně příslušenství pokud obsahuje.

V případě, že bude vrácené zboží nekompletní, ušpiněné, poškozené nebo částečně opotřebované, je spotřebitel povinen chybějící hodnotu podle ustanovení § 458 odst. 1 občanského zákoníku nahradit v penězích. To znamená že, bude plnění spotřebiteli vyplaceno ve snížené hodnotě odpovídající stavu a opotřebení zboží, kdy jsme nuceni odečíst zejména hodnotu nákladů na uvedení zboží do původního stavu pokud je to možné. (nový obalový materiál produktu, atd.)

Dovolujeme si Vás upozornit, že zejména u vlasových prodloužení v důsledku porušení hygienických plomb, neodbornou manipulací atd. se může snížení kupní ceny v určitých případech vyšplhat až na výši 90% ceny plnění.

Zboží prosím zašlete na naši adresu pojištěnou zásilkou a uchovejte doklad o podání pro případ nedoručení přepravcem.

Zboží nezasílejte na dobírku, nebude přebráno.
 

Postup pro vrácení zboží:


a) nepoužité zboží v původním stavu zašlete pojištěným balíkem na adresu:

VERNER Vision s.r.o., Ruská 818/37A, 703 00, Ostrava Vítkovice, do balíčku  vložte reklamační formulář.  Odstoupení od kupní smlouvy

b) nepoužité zboží v původním stavu můžete vrátit také osobně na výše uvedené adrese

 

 

  • MOHU SYNTETICKÉ CLIP-IN ŽEHLIT A KULMOVAT ?
Samozřejmě je to možné, ale nedoporučujeme to ani neručíme za případné poškození. Pokud to bude nutné kulmujte a žehlete vlásky ZAMOKRA.

 

 
  • MOHU SYNTETICKÉ CLIP-IN VLASY BARVIT ?

Kanekalon Vibralite ® modakrylové vlákno je hloubkově probarvené vlákno nejvyšší kvality na nejvyšší technologické úrovni, ale je to stále vlákno bez pórů. Proto barvení nemá smysl, barva se neuchytí, navíc hrozí poškození vlákna.

 

 

  • NABÍZÍTE SLEVY PRO KADEŘNICKÉ SALÓNY A PRODEJCE ?   

 

Ano, jelikož jsme přímými importéry můžeme nabídnout  zajímavé ceny pro salony či jiné velkoodběratele. Prosím, kontaktujte nás a dohodneme se na podmínkách.

  • JAK SPRÁVNĚ APLIKOVAT CLIP IN SETY ?   
 




Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace

V pořádku